torsdag 12 juli 2012

Like always..

Livet spinner vidare och Tiden finns inte riktigt till bloggen min.. Försöker hålla er uppdaterade men glömmer av gång på gång att skriva :) skärpning Kiiim!!!

Iallafall.. Nu har äntligen Isak semester och de är super mysigt och spendera tid som en familj :) myser en massa..
Melvin blir snart 2 månader och känner att tiden går alldeles för fort han växer så de knakar kanske lite mycket haha på läkarbesöket stannade vikten på 6,2 kg mammas lille guldklimp <3

Om liten drygt en vecka fyller mib Andra underbara kille 3 år :) känns som om de var igår han låg på mitt bröst på BB :) nu är han såå stor och den mest underbaraste smarta kille jag vet :) mitt hjärta brinner för er 2 ! Sen idag kon han fram till att han önskar sig 3 presenter :) ett tåg, en grävmaskin & tavlor haha :) bara älskar honom så!

Nästa vecka börja semestern på riktigt då vi åker fört till svärmor & brian för en snabb visit så hon får träffa barnen. Sen åker vi vidare till Borås till mina föräldrar & myser då vi ska bada och göra massa skoj :) sen vidare till Lidköping och campar .. Mys till max :)

Hoppas alla har en underbar torsdags kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar